ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ -ΚΑΛΕΣΜΑ 19 ΙΟΥΛΙΟΥ : ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ : ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ-ΠΑΛΛΑΪΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΔΕΘ Το Σωματείο εργατοϋπάλληλων σε εμπορικές επιχειρήσεις και Παροχής Υπηρεσιών Αχαΐας καλεί όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά στην Πανελλαδική Απεργία των εργαζομένων του κλάδου του Εμπορίου που προκήρυξε η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων για την Κυριακή 19 Ιουλίου 2026. Καλούμε σε ενεργή και μαχητική συμμετοχή σε κάθε μορφή αγώνα μέσα και έξω από τους χώρους δουλείας διεκδικώντας καλύτερους όρους και συνθήκες εργασίας. Η Ομοσπονδία (ΟΙΥΕ) από τις αρχές Δεκεμβρίου 2025 έχει καταθέσει στους εργοδοτικούς φορείς του κλάδου του εμπορίου, την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) και την Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) συγκεκριμένο σχέδιο κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που καλύπτει τους εργαζόμενους στις εμπορικές επιχειρήσεις όλης της χώρας ανεξαρτήτως ειδικότητας. Το σχέδιο προβλ...
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές